Εγγύηση
No. | Μέρη | Περίοδος Εγγύησης |
1 | Μονάδα ελέγχου πτήσης | 12 μήνες |
2 |
| 12 μήνες |
3 | Μονάδα ισχύος | 12 μήνες |
4 | GPS και Επικοινωνία | 12 μήνες |
5 | Μονάδα κάμερας | 12 μήνες |
6 | Αισθητήρας απόστασης | 12 μήνες |
7 | Μονάδα ελέγχου ψεκασμού | 12 μήνες |
8 | Σταθμός βάσης | 12 μήνες |
9 | Εξοπλισμός σταθμού βάσης και φορτιστής | 12 μήνες |
10 | Εργαλείο χαρτογράφησης και φορτιστής | 12 μήνες |
11 | Δεξαμενή | 12 μήνες |
12 | Τηλεχειριστήριο | 12 μήνες |
13 | Κύρια μπαταρία | 560 κύκλοι ή 12 μήνες, όποιο από τα δύο έρθει πρώτο |
14 | Κύριος φορτιστής μπαταρίας | 12 μήνες |
15 | Ηλεκτρονικοί Ελεγκτές Ταχύτητας ESC (electronic speed controllers) | 12 μήνες |
16 | Κινητήρας | 200 ώρες(συνολικές ώρες εργασίας)ή 6 μήνες, όποιο από τα δύο έρθει πρώτο |
17 | Δευτερεύουσα μπαταρία | 6 μήνες |
18 | Καλώδια, Σύστημα ψεκασμού (Ακροφύσιο, αντλία, δεξαμενή), Μεταλλικά, Έλικες και πλαστικά μέρη, Εξοπλισμός προσγείωσης, Βραχίονας, σωλήνες υγρού. | Δεν υπάρχει εγγύηση |
Τι καλύπτει η εγγύηση:
Για το service των προϊόντων και εγγύησης χρειάζεται να πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
Κανονική χρήση εντός της καθορισμένης περιόδου εγγύησης του προϊόντος.
Αστοχία ποιότητας προϊόντος και άλλοι ποιοτικοί λόγοι.
Ο σειριακός αριθμός UAV, η εργοστασιακή ετικέτα και άλλες πινακίδες θα πρέπει να συνάδουν με τις πληροφορίες στη φόρμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και να μην υπάρχει σκίσιμο ή αλλοίωση.
Να προσκομίσετε έγκυρη απόδειξη αγοράς (συμβόλαιο ή τιμολόγιο) και κάρτα εγγύησης.
Τι δεν καλύπτονται από την εγγύηση:
Δεν καλύπτονται οι βλάβες των εξαρτημάτων εγγύησης για τους παρακάτω λόγους:
Αστοχία εξοπλισμού ή ζημιά που προκαλείται από την αποσυναρμολόγηση της μονάδας ελέγχου πτήσης από τον χρήστη ή χειριστή, μονάδα ελέγχου CPU, μονάδα ισχύος, μονάδα GPS και επικοινωνίας, μονάδα κάμερας, αισθητήρας απόστασης, μονάδα ελέγχου ψεκασμού, πλαίσιο UAV, τηλεχειριστήριο (συμπεριλαμβανομένου του δέκτη), ESC μονάδα, μονάδα κινητήρα.
Αστοχία εξοπλισμού που προκαλείται από ζημιά στο νερό.
Ζημιά που προκαλείται από χρήστες ή χειριστές λόγω κακής χρήσης ή παράβασης στις οδηγίες ή τις διαδικασίες.
Αστοχία ή ζημιά που προκαλείται από τη βίαια χρήση του προϊόντος από τον χρήστη ή τον χειριστή πέρα από τις κανονικές συνθήκες χρήσης, όπως ακραίες καιρικές συνθήκες ή θερμοκρασία ή υγρασία.
Οι χρήστες ή οι χειριστές πραγματοποιούν τροποποιήσεις ή εγκαταστάσεις χωρίς την εξουσιοδότηση της Promex Κεχίδης.
Τυχόν χειροκίνητα λάθη ή εξωτερική δύναμη που δεν επιτρέπεται από την Promex Κεχίδης.
Άμεση ή έμμεση αστοχία ή απώλεια που προκαλείται από πτήση υπό κακές συνθήκες (όπως ειδοποιήσεις εξοπλισμού, κακές καιρικές συνθήκες κ.λπ.).
Άμεσες ή έμμεσες αποτυχίες ή απώλειες που προκαλούνται από ανωτέρα βία όπως φυσικές καταστροφές, πόλεμοι, τρομοκρατικές επιθέσεις, ταραχές, πραξικοπήματα κ.λπ.
Οποιαδήποτε απώλεια ενοικιαζόμενου εξοπλισμού λόγω κλοπής, ληστείας κ.λπ.
Αστοχία ή ζημιά που προκαλείται από άλλα ζητήματα και όχι από τον σχεδιασμό, την κατασκευή, την ποιότητα του προϊόντος.
Ζημιά από drone που προκαλείται από πτώση που δεν οφείλεται στην ποιότητά του.
Για τα ανταλλακτικά που δεν καλύπτονται από την εγγύηση, ο πελάτης πρέπει να επιβαρυνθεί με το κόστος της νέας αντικατάστασης και μεταφοράς. Η Promex Κεχίδης θα προσφέρει την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη για την καθοδήγηση του πελάτη για την επισκευή και την αντικατάσταση.
***Η Promex Κεχίδης διατηρεί τα δικαιώματα για την τελική ερμηνεία**